Kitap Yorumu

25 Nisan 2015 Cumartesi

YENİ BLOGGER!


Merhaba. Hoşgeldiniz. Öncelikle bu blog işi çok zormuş. Açıp, düzenleyene kadar canım çıktı :D Yine de mutlu olacağımı düşündüğüm bir işi yaptığım için mutluyum.

Biraz kendimden bahsedeyim. Hayvanları çok çok çok severim *-* En sevdiğim spor yüzme (zaten becerebildiğim tek spor o) :D Bu blogu açtığıma göre kitap okumayı seviyorum falan demeyeceğim. Aslında bunu yazarak söylemiş oldum O_o Film ve dizi izlemeye bayılırım !!! <3 İlgi alanlarımın arasında ''MİTOLOJİ'' en üst sırada diyebilirim. Mitoloji <3 Ben. Birçok Mitolojiyi araştırıyorum. En sevdiğim ve en çok bildiğim Yunan Mitolojisi ^-^ Kendimden bu kadar behsettiğim yeter bence sonra bi mim falan olur sürprizi kalmaz işin :D


Blogumda ne mi bulacaksınız diye sorarsanız, kitap, film ve dizi yorumları/önerileri, bazende mitolojik hikayeler...


Söylemeyi unutmadan söyleyeyim blogu yeni açmama rağmen bir tur grubum var O_o Tur grubunda yorumladığımız kitapları da blogumda bulabilirsiniz.

Önerileriniz varsa yorum kısmına bırakmayı unutmayın. Bu işte henüz acemiyim önerileriniz benim için çok önemli.

İnstagramdan takip etmek isteyenler;

Kullanıcı Adım: darklermaniac

Tur Grubumuzun İnstagram Hesabı: kitapelcileriblogtur

2 yorum: